Madi's ansøgning.

90 views
-Ingame navn: Madi

-SteamID: STEAM_0:1:72091018

-IRL fornavn: Mathias

-Alder: 13

-Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg, jeg har tidligere været, co-owner på en minecraft server.
og jeg hved godt du får et smil på læben og tænker han er slet ikke kvalifiseret til at være moderator/adminstrator, men jeg har det rigtig godt med at hjælpe folk fordi jeg hved hvordan det er at ikke blive lyttet til, eller hvordan det er at stå overfor en mod/admin der abuser eller ikke lyter til dig!

-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? som sagt har jeg det rigtig godt med at hjælpe folk! eks: hvis der er et proplem med noget, hvis der er en der er i tvil om nogle regler eller hvis der er en rdm'er / rda'er!

-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er ikke mere kvalificeret end de andre jeg siger bare at jeg brændene ønsker at blive moderator/adminstrator! 

-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja, det har jeg, jeg spiller ret meget singleplayer med min fætter hvor jeg har testet meget, med hvad de forskelige ting gør osv. så ja! jeg syntes jeg har ret meget erfaring med ULX!

-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg syntes jeg er god til at formulere mig skriftligt fordi ellers ville jeg ikke skrive en ansøgning lige nu, og ja jeg bruger mic meget men kan også nogle gange skrive.

-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej har mulighed for at være på mindst 1 time i hverdagende, men i weekenderne kan jeg være på 2-5 timer, kommer an på om jeg har lyst til at spille, men ja, jeg kan godt være på mindst 1 time hver dag!

tusind tak fordi du læste min ansøgning!

håber du tænker dig godt om!

kh: Madi/Mathias!

+Rep
Virker glad og rar, dog lidt ung
Reply