[b]-Ingame navn:[/b] Bente
[b]-SteamID: [/b][url=https://steamid.io/lookup/STEAM_0:1:105795345]STEAM_0:1:105795345[/url]
[b]-IRL fornavn: Hvad fuck rager det dig[/b]
[b]-Alder:[/b] 15
-[b]Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: [/b]
jeg har haft (omkring) 5 servere og været admin/mod på en del flere
[b]-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
Fordi jeg er OG og kender regler + at jeg har meget erfaring
-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:[/b]
simpelt hen fordi jeg ikke har noget liv og derfor har over 1400 timer i Gmod
[b]-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:[/b]
som sagt så har jeg været staff på en del servere så jeg har rimlig meget erfaring på det område.
[b]-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:[/b] bruger kun min mic :) og i kan vel selv bedømme om jeg formulere mig godt nok.
[b]-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: [/b]
jeg kan stortset altid være online da jeg somsagt ikke har et liv
[b]-Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
jeg er en pisse venlig person (eller noget) som elsker at tage pis på folk.[/b]
-Ingame navn: Bente
-SteamID: STEAM_0:1:105795345-IRL fornavn: Hvad fuck rager det dig-Alder: 15
-
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jeg har haft (omkring) 5 servere og været admin/mod på en del flere
-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
Fordi jeg er OG og kender regler + at jeg har meget erfaring
-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: simpelt hen fordi jeg ikke har noget liv og derfor har over 1400 timer i Gmod
-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: som sagt så har jeg været staff på en del servere så jeg har rimlig meget erfaring på det område.
-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: bruger kun min mic :) og i kan vel selv bedømme om jeg formulere mig godt nok.
-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan stortset altid være online da jeg somsagt ikke har et liv
-Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
jeg er en pisse venlig person (eller noget) som elsker at tage pis på folk.