[b]-Ingame navn:[/b] Vinther
[b]-SteamID: [/b][b]STEAM_0:1:78554375[/b]
[b]-IRL fornavn: Magnus[/b]
[b]-Alder:[/b] 14
-[b]Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: [/b] Ja det kan i tro, jeg har tidligere været staff/moderator på Stavox serverne og en helt masse andre så har super kendskab til ulx.
[b]-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? [/b]Jamen jeg skal være en del er jer fordi jeg er super til at holde hovedet koldt. Og jeg er god til pressede cases hvis det skulle være. Og jeg har som sagt været staff på nogle servere gennem tiden og har 1112 timer i RP
[b]-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:[/b] Ja det der gør mig mere kvalificeret end andre søgere er at jeg har masser af erfaring med ulx og andre kommands
[b]-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:[/b] Ja som jeg bliver ved mig at skrive har jeg god kendskab til ulx komandorne
[b]-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:[/b] Ja jeg syntes selv at jeg er god til at fomulere mig både skriftligt og mundligt fx jeg bruger altid min mic i RP fordi jeg synes det ødelægger RP hvis man skriver. men kan da godt skrive hvis det bliver nødvendigt
[b]-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: [/b][b]Jamen jeg kan være på hver weekendt og nogle gange i ugen pga. arbejde og skole :D[/b] [b]Jeg synes ikke at der er mere i behøver at vide lige nu så jeg håber at i kunne lide min ansøgning og i er velkommen til at stille spørgsmål :D[/b]
-Ingame navn: Vinther
-SteamID: STEAM_0:1:78554375
-IRL fornavn: Magnus
-Alder: 14
-Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det kan i tro, jeg har tidligere været staff/moderator på Stavox serverne og en helt masse andre så har super kendskab til ulx.
-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jamen jeg skal være en del er jer fordi jeg er super til at holde hovedet koldt. Og jeg er god til pressede cases hvis det skulle være. Og jeg har som sagt været staff på nogle servere gennem tiden og har 1112 timer i RP
-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Ja det der gør mig mere kvalificeret end andre søgere er at jeg har masser af erfaring med ulx og andre kommands
-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja som jeg bliver ved mig at skrive har jeg god kendskab til ulx komandorne
-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes selv at jeg er god til at fomulere mig både skriftligt og mundligt fx jeg bruger altid min mic i RP fordi jeg synes det ødelægger RP hvis man skriver. men kan da godt skrive hvis det bliver nødvendigt
-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jamen jeg kan være på hver weekendt og nogle gange i ugen pga. arbejde og skole :D Jeg synes ikke at der er mere i behøver at vide lige nu så jeg håber at i kunne lide min ansøgning og i er velkommen til at stille spørgsmål :D