[b]-Ingame navn:[/b] Spicy McChicken
[b]-SteamID: STEAM_0:1:117209441[/b]
[b]-IRL fornavn: Phllip[/b]
[b]-Alder:[/b] 15
-[b]Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: [/b] Ja, jeg har været admin på StarCity og på 2 CSGO community servers og 1 Rust server!
[b]-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg skal være på jeres staff team fordi jeg er professionel, og en god staff. Jeg håber at bygge noget stort op med SupremeRP. Jeg kan hjælpe jer med at få en bedre dag, og skabe en god stemning på serveren. Jeg hjælper og arbejder godt sammen med de andre staff. Respektere og giver et godt ophold til spillerne. Jeg sørger også for at der ingen FailRP'ere er på serveren. Jeg hader racsime og troll, så det skal bare væk når jeg er på serveren.
-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:[/b] Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og klare en helt masse cases hurtigt og effektivt.
[b]-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:[/b] Ja, jeg kender alle commands brugt til admin arbejde.
[b]-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:[/b] Ja, jeg snakker altid, og snakker pænt og godt med mennesker. Jeg har en god stil og giver god stemning
[b]-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 17-21 i hverdagene, 16-24 i weekenderne.[/b]
[b]-Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja, jeg har en fetisch for Roblox.
-Tak for at læse[/b]
-Ingame navn: Spicy McChicken
-SteamID: STEAM_0:1:117209441
-IRL fornavn: Phllip
-Alder: 15
-Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været admin på StarCity og på 2 CSGO community servers og 1 Rust server!
-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg skal være på jeres staff team fordi jeg er professionel, og en god staff. Jeg håber at bygge noget stort op med SupremeRP. Jeg kan hjælpe jer med at få en bedre dag, og skabe en god stemning på serveren. Jeg hjælper og arbejder godt sammen med de andre staff. Respektere og giver et godt ophold til spillerne. Jeg sørger også for at der ingen FailRP'ere er på serveren. Jeg hader racsime og troll, så det skal bare væk når jeg er på serveren.
-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og klare en helt masse cases hurtigt og effektivt.
-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg kender alle commands brugt til admin arbejde.
-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg snakker altid, og snakker pænt og godt med mennesker. Jeg har en god stil og giver god stemning
-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 17-21 i hverdagene, 16-24 i weekenderne.
-Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja, jeg har en fetisch for Roblox.
-Tak for at læse