Admin ansøgning

132 views
Have en ordenlig mikrofon : Jeg  har et Steelseries Headset så ville selv sige at jeg har en god mikrofonAlderen skal være på de 14+ : Jeg er 15. så detAnsøgningen skal minimum være på 300 ord. : Jeg skal nok prøve men, hvis ikke jeg har 300 ord så er det fordi jeg er ordblindOver 75 timer på serveren : Grunden til jeg ikke har de 75 timer inde på jers server er fordi at i har haft restareted servern flere gange, men i alt så har jeg over 75 timer på jers server :)
______________________________ ______________________________Ingame navn : Ravnen CS.money₁₃₃₇SteamID : STEAM_0:1:14688425Mit rigtige navn : OliverMin alder : 15årGruden til jeg har ansøgt på jers server er fordi, jeg kan se at server har en chance for at blive Danmarks beste Darkrp server og dermed vil jeg gerne være en del af det. men ikke nok med det kan jeg godt lide har en masse ider og jeg har spillet en del på servern. ps I mangler admins / ´StaffsJa jeg har kendskab med ULX : Jeg kunne godt skrive en hel masse commands men det ville bare få min ansøgning til at se længere ud og så ville det bare for at brale men jeg kan næste alle commandsKan du snakke og formelere dig på dansk?: Tjaa jeg kan godt både tale & skirve dansk men i skal lige vide jeg er ordblind og derfor kan jeg godt komme til at skrive nogle ord forkert. Fx når jeg skal give warns eller ban grunde kan jeg godt stave nogle få ord forkert. Men i kan sagtens forstå hvad jeg mener.Har du nogen form for erfaring som administrator generelt?: Ja jeg har en del kendskab med at være Moderater efter som jeg har været / er admin inde på nogle af Danmarks største servern. Her er nogle navn på de server jeg har været / er admin på : Memaid nogle engelske server og nogle små danske server som jeg ikke kan huske navn på.Grunden til i skal vælge mig er fordi : Jeg har kendskab med at være Moderater / admin, og fordi jeg kan finde ud af at være noclip under jorden eller bruge cloak. En anden grund til i skal vælge mig er fordi jeg er  god med mennesker og er en retfærdig admin.Og så til ting i skal vide om mig.1. Jeg er ordblind 2. I skal vælge mig fordi jeg siger det.3 Jeg er god til csgo.4 bare fordi jeg kan.5 jeg kan godt lide Sword art online .6 Gmod er et godt spil.7 Jeg har en god form for humer .8 jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere.9 hej.10 jeg er admin jatak.______________________________________________________________________________________________________________________________
Reply